معرفی فیلم Seven ؛ اثری درخشان و پرستاره + تریلر و نمرات منتقدین

فیلم Seven
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Seven فیلمی در ژانر تریلر جنایی و محصول سال 1995 است. اگر طرفدار فیلم‌های روانشناختی هستید، حتما فیلم هفت را تماشا کنید. در این مقاله با بررسی فیلم Se7en همراه ما باشید.

فیلم Seven 1995 اثری تریلر جنایی روانشناختی در سبک نئو-نوآر (Neo-noir) است. این سبک از دهه‌ 40 و 50 میلادی احیا شده ‌است و بر اثر نگرش‌های بدبینانه، تقدیرگرایی و انگیزه‌های جنسی در ارتکاب جرم و جنایت تأکید دارد. فیلم ماندگار Seven به کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher)، کارگردان مشهور آمریکایی و نویسندگی اندرو کوین واکر (Andrew Kevin Walker) ساخته شده ‌است. داستان این فیلم چالش‌ها و درگیری‌های دو کارآگاه برای یافتن یک قاتل زنجیره‌ای که در قتل‌های خود شیوه خاصی دارد را روایت می‌کند.

در این مقاله از پلازا علاوه بر قرار دادن لینک‌های دانلود فیلم Seven 1995، بازیگران آن را نیز به شما معرفی کردیم. در ویدیوی بالا نیز می‌توانید تریلر فیلم Seven را تماشا کنید تا با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Seven

از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم Seven 1995 با زیرنویس فارسی و در دو کیفیت اقدام کنید. امیدواریم از تماشای فیلم Seven با بازی برد پیت و مورگان فریمن لذت ببرید.

کیفیت: BluRay 720p | حجم: 1.19 گیگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | حجم: 2.19 گیگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Se7en

دانلود فیلم Seven

 داستان فیلم Seven

فیلم دلهره آور Seven در مورد جستجوی ناامیدانه دو کارآگاه قتل (مورگان فریمن و برد پیت) برای یافتن یک قاتل زنجیره‌ای (کوین اسپیسی) است. او جنایات خود را آمرزشی برای بی توجهی مردم جهان به هفت گناه کبیره می‌داند و اعمال خود را این‌گونه توجیه می‌کند.

بازیگران فیلم هفت

کارآگاهی در آستانه بازنشستگی، ویلیام سامرست و دیوید میلز که به تازگی به دایره او منتقل شده ‌است، به مجموعه قتل‌های وحشیانه اما دقیقی برمی‌خورند. آن‌ها درمی‌یابند که با یک قاتل زنجیره‌ای روبرو هستند. او افرادی را هدف قرار می‌دهد که فکر می‌کند یکی از هفت گناه کبیره، شکم‌پرستی، طمع، تنبلی، خشم، غرور، شهوت و حسادت را مرتکب شده‌اند. سامرست با همسر میلز، تریسی، رابطه خوب و صمیمانه‌ای پیدا می‌کند. تریسی که باردار است، می‌ترسد فرزندش را در شهری پر از جنایت بزرگ کند.

بازیگران فیلم هفت

فیلمنامه فیلم سینمایی هفت 1995 تحت تأثیر زمانی نوشته شده ‌است که واکر در شهر نیویورک سعی داشت نویسنده شود. فیلمبرداری اصلی این فیلم در لس آنجلس انجام شد و سکانس پایانی نیز در نزدیکی لنکستر در کالیفرنیا فیلمبرداری شد.

همچنین بخوانید :

در طول فیلمبرداری فیلم Se7en، بازوی برد پیت شکست و نویسندگان فیلم تصمیم گرفتند که شکستگی بازوی پیت را به فیلمنامه اضافه کنند. دیوید فینچر به کوین اسپیسی و برد پیت گفته‌ بود که این اثر فیلمی نیست که آن‌ها را با آن به خاطر آورند، اما فیلمی است که به آن افتخار خواهند کرد. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم Seven خواهیم داشت.

مورگان فریمن در نقش کارآگاه ویلیام سامرست

فیلم هفت با بازی مورگان فریمن

مورگان فریمن (Morgan Freeman)، بازیگر، کارگردان و صداپیشه آمریکایی، در تاریخ 1 ژوئن 1937 مصادف با 11 خرداد 1316 متولد شد. او در طیف وسیعی از ژانرها، شخصیت‌های متفاوتی را به تصویر کشیده ‌است. فریمن برای صدای بم و متمایز خود مشهور است. او افتخارات و جوایز زیادی از جمله جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران را دریافت ‌کرده‌ است.

مورگان فریمن هنرهای نمایشی را در لس آنجلس فرا گرفت و در اوایل کار خود در نمایش‌های تئاتر متفاوتی ظاهر شد. وی در دهه 70 میلادی برای بازی در سریال تلویزیونی کودکان The Electric Company به شهرت رسید.

او در فیلم‌های Street Smart محصول 1987، Driving Miss Daisy محصول 1989، Glory و Lean on Me هر دو محصول 1989، رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) محصول 1994، Million Dollar Baby محصول 2004 و Invictus محصول 2009 به ایفای نقش پرداخت. فریمن برای دو سال متوالی در 2016 و 2017 در مجموعه مستند The Story of God with Morgan Freeman حضور داشت.

وی فیلم !Bopha محصول 1993 را کارگردانی کرده ‌است و یک کمپانی تولید فیلم به نام Revelations Entertainment را نیز با شریک خود، لوری مک کرری (Lori McCreary) تاسیس کرد.

برد پیت در نقش کارآگاه دیوید میلز

بازیگران فیلم se7en

ویلیام بردلی پیت (William Bradley Pitt)، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ 18 دسامبر 1963 مصادف با 26 آذر 1346 در اوکلاهاما به دنیا آمد. برد پیت دوران حرفه‌ای بازیگری خود را با بازی در فیلم ترسناک Cutting Class شروع کرد و سپس به خاطر بازی در The Legends of The Fall محصول 1994 شناخته ‌شد. او دو بار از سوی مجله People، عنوان جذاب‌ترین مرد جهان را به دست آورده ‌است.

پیت در فیلم Interview with the Vampire محصول 1994، فیلم‌ Seven محصول 1995، فیلم باشگاه مشت زنی (Fight Club) محصول 1999، فیلم Ocean’s Eleven محصول 2001 و دنباله‌های آن، Ocean’s Twelve محصول 2004 و Ocean’s Thirteen محصول 2007 حضور داشت.

برد پیت در فیلم‌های Troy محصول 2004، Mr. & Mrs. Smith محصول 2005، The Curious Case of Benjamin Button محصول 2008، World War Z و 12 Years a Slave هر دو محصول 2013 و Once Upon a Time in Hollywood محصول 2019 نیز ظاهر شد.

او تاکنون 4 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌ و یک بار نیز برنده این جایزه شده ‌است. وی 6 بار نیز نامزد جایزه گلدن گلوب شده که دو بار این جایزه را از آن خود کرده ‌است.

کوین اسپیسی در نقش قاتل زنجیره ای

تریلر فیلم هفت

کوین اسپیسی فولر (Kevin Spacey Fowler) کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ 26 جولای 1959 (3 مرداد 1338) به دنیا آمد. کوین اسپیسی 61 ساله حرفه بازیگری خود را از دهه هشتاد میلادی با بازی در تئاتر و نقش‌های مکمل سینمایی و تلویزیونی شروع کرد.

از دیگر آثار اصلی اسپیسی می‌توان به Glengarry Glen Ross محصول 1992، فیلم کمدی درام Swimming with Sharks محصول 1994، فیلم جنایی L.A. Confidential محصول 1997، درام Pay It Forward محصول 2000، فیلم علمی تخیلی K-PAX محصول 2001، فیلم Beyond the Sea محصول 2000، فیلم ابرقهرمانی Superman Returns محصول 2006 و فیلم اکشن Baby Driver محصول 2017 اشاره کرد.

اسپیسی در سال 1996 برای بازی در فیلم The Usual Suspects اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در سال 2000 نیز برای فیلم American Beauty اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. او در سال 1991 نیز برای نمایش Lost in Yonkers جایزه تونی بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

بازیگران فیلم Seven

سایر بازیگران فیلم Seven عبارتند از:

  • گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) در نقش ترسی میلز
  • آر. لی ارمی (R. Lee Ermey) در نقش رئیس پلیس
  • ریچارد راوندتری (Richard Roundtree) در نقش دادستان مارتین تالبوت
  • ریچارد شیف (Richard Schiff) در نقش مارک سوار
  • مارک بون جونیور (Mark Boone Junior) در نقش مامور اف بی آی

نقد و بررسی فیلم Seven

فیلم Seven در تاریخ 22 سپتامبر 1995 مصادف با 31 شهریور 1374 توسط کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) اکران شد و هفتمین فیلم پرفروش سال بود. فیلم Se7en با استقبال خوب منتقدین روبرو شد و آن‌ها سبک تاریک، قساوت و مضامین آن را ستودند.

داستان فیلم Seven

این فیلم در شصت و هشتمین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین تدوین فیلم شد، ولی آن را به فیلم Apollo 13 واگذار کرد. از جوایز فیلم هفت ۱۹۹۵ می‌توان به جایزه مراسم جوایز فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی MTV اشاره کرد.

فیلم Seven با بازی برد پیت و مورگان فریمن در وبسایت IMDb‌ و بر اساس نظر کاربران به امتیاز 8.6 از 10 رسیده ‌است و از بهترین فیلم های imdb نیز می باشد. همچنین 91 درصد از کاربران گوگل این عنوان را پسندیده‌اند.

در وبسایت راتن تومیتوز 82 درصد از نقدها برای فیلم ماندگار Seven، مثبت ارزیابی شده‌اند. در وبسایت متاکریتیک نیز این فیلم میانگین امتیاز 65 از 100 را دریافت کرده ‌است که نشان‌دهنده عملکرد خوب آن است. در ادامه نقد و بررسی فیلم هفت ۱۹۹۵، نگاهی به نمرات و نظرات منتقدین به این اثر خواهیم انداخت.

Variety / نویسندگان: 90

فیلم Seven 1995 با تعلیق کشنده و عجیب و غریب، از داستان تلاش پلیس برای دستگیر کردن یک قاتل دیوانه بسیار فراتر است. این فیلم، فیلمنامه بسیار خوبی دارد و استادانه ساخته شده ‌است و عملکرد مورگان فریمن نیز قابل توجه و بی‌عیب و نقص است.

فیلم هفت ساخته دیوید فینچر

The Globe and Mail / ریک گرون: 88

این فیلم جذاب، وحشتناک و به شدت ناراحت کننده است و بسیار هوشمندانه ساخته‌ شده ‌است. ممکن است آنچه را که در فیلم Se7en می‌بینید دوست نداشته باشید، اما قطعاً تحت تأثیر آن قرار خواهید گرفت.

Reader / جاناتان روزنبام: 80

شما حتی با دیدن ابتدای این فیلم درمی‌یابید که تماشای آن برای شما تجربه‌ای خاص و بیادماندنی خواهد بود.

تریلر فیلم Seven

ReelViews / جیمز براردینلی: 75

با این که فیلم Seven از زیرکی و هوشمندی فیلم Usual Suspects برخوردار نیست، اما آنقدر قوی است که می‌تواند جایگاه خودش را در برابر اکثر تریلرهای دیگر حفظ کند.

Washington Post / دسن تامسون : 70

این فیلم یک تریلر کارآگاهی وحشتناک در مورد یک قاتل زنجیره‌ای است که مرتکبین هفت گناه کبیره را از بین می‌برد. این اثر ترکیبی ناخوشایند و غیرقابل قبول از فیلمنامه نویسی کلیشه‌ای و زشتی و ناپاکی مطلق را نشان می‌دهد.

فیلم se7en

USA Today / مایک کلارک : 63

دیوید فینچر در فیلم Seven حتی بیشتر از ظرفیت ژانر فیلم‌هایی با قاتلین سریالی تاریکی و ملامت می‌آفریند. این فیلم بسیار تاثیرگذار است.

San Francisco Examiner / باربارا شولگاسر : 50

ایده فیلم Seven بسیار جذاب است، ولی این فیلم پر زرق و برق و آشفته است و به هیچ وجه هیجان انگیز نیست.

همچنین بخوانید :

Film.com / جان هارتل : 40

فیلم Seven می‌تواند پرمدعاترین فیلم سال هالیوود باشد.

The New York Times / الویس میشل: 30

حتی کیسه‌ای پر از اعضای بدن، مردی که زبان خود را با دندان‌هایش قطع می‌کند و مردی که مجبور می‌شود یک پوند از گوشت خود را بخورد، باعث هیجان‌انگیز شدن فیلم Se7en نمی‌شود.

کلام آخر

داستان فیلم هفت

فیلم Se7en با فضایی تاریک و پرهیجان هرچه پیش می‌رود ضربان قلب شما را بالا و بالاتر می‌برد. این فیلم پر از تعلیق و اتفاقات غیرمنتظره است که شما را میخکوب خواهد کرد. فیلم Seven پر از استعدادهای درجه یک است و شما می‌توانید بازیگران درخشان مورد علاقه خود را در یک فیلم در کنار هم ببینید. تماشای فیلم قدیمی هفت به تمام طرفداران و دوستداران هنر سینما توصیه می‌شود.

اگر این شاهکار را تماشا نکرده‌اید و داستان آن برایتان جذاب است، در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای تماشای تریلر فیلم Seven 1995 و دانلود آن اقدام کنید. در این مقاله با تحلیل و نقد فیلم Seven همراه شما بودیم و بازیگران آن را نیز برایتان معرفی کردیم. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402